Άρθρα2023-01-03T01:35:27+00:00

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΜΑΣ

  • Datathon Vdesigns Ιστοσελιδες Eshop Κατασκευη

Search Engine Optimization (SEO) – Τι είναι αυτό; Δεν το χρειάζομαι…!

Search Engine Optimization (SEO) – Τι είναι αυτό; Δεν το χρειάζομαι…!

«Έφτιαξα την ιστοσελίδα της επιχείρησης μου και είμαι έτοιμος για μία δυναμική διαδικτυακή παρουσία. Είμαι πλήρως ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα και είμαι σίγουρος ότι ο πελάτης θα ενθουσιαστεί με την ευχρηστία, το design και τα προϊόντα που προσφέρω μόλις την επισκεφθεί.»

Μάλλον εννοείτε…. ΕΑΝ την επισκεφθεί!

Ο μέσος καταναλωτής χρησιμοποιεί  συστηματικά τις μηχανές αναζήτησης για να συγκρίνει προϊόντα και υπηρεσίες τόσο σε επίπεδο τιμής, όσο και σε επίπεδο ποιότητας. Το πρώτο βήμα για μία επιτυχημένη ψηφιακή παρουσία είναι η δημιουργία της εταιρικής ιστοσελίδας. Ποιο είναι, όμως, το επόμενο βήμα;

Ο παγκόσμιος ιστός είναι αχανής και περιλαμβάνει εκατομμύρια ιστοσελίδες. Πολλές από αυτές παρέχουν παρόμοια και ανταγωνιστικά προϊόντα προς αυτά που παρέχει η επιχείρηση σας. Σκοπός σας είναι να ξεχωρίσετε. Και με τις σωστές κινήσεις θα ξεχωρίσετε!

Η θέση στην οποία προβάλλεται η ιστοσελίδα σας στις μηχανές αναζήτησης παίζει καθοριστικό ρόλο για την επισκεψιμότητά της. Πώς θα βρει ένας καταναλωτής την ιστοσελίδα σας εάν εκείνη εμφανίζεται στην 12η σελίδα αποτελεσμάτων του Google; Θα εισάγει στην μπάρα αναζήτησης τις λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με το προϊόν ή την υπηρεσία που αναζητεί, θα ανοίξει πέντε, το πολύ δέκα ιστοσελίδες από τα αποτελέσματα που θα εμφανιστούν, θα τα συγκρίνει και θα επιλέξει το προϊόν που τον ικανοποιεί. Το αποτέλεσμα είναι ότι, πολύ πιθανόν, να μην επισκεφθεί την ιστοσελίδα σας και να προβεί σε κάποια αγορά από έναν ανταγωνιστή. Έτσι, όχι μόνο δεν αποκτάτε καινούριους πελάτες, αλλά ταυτόχρονα τους «χαρίζετε» άνευ όρων στους ανταγωνιστές σας, ακόμη και εάν το προϊόν που παρέχετε εσείς συγκριτικά υπερέχει.

Η λύση βρίσκεται στη βελτιστοποίηση της θέσης που εμφανίζεται η ιστοσελίδα σας στις μηχανές αναζήτησης, δηλαδή στην τεχνική που ονομάζεται Search Engine Optimization (SEO).

«Τελικά με ενδιαφέρει… Πείτε μου περισσότερα παρακαλώ….!»

Η τεχνική Search Engine Optimization (SEO) αποτελείται από ένα σύνολο ενεργειών που στόχο έχουν τη βελτίωση της θέσης της ιστοσελίδας σας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης και ιδανικά την επίτευξη υψηλών κατατάξεων. Κάθε επιχείρηση στοχεύει στην εμφάνισή της στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων, έτσι ώστε να γίνει γνωστή και κατ’ επέκταση να διευρύνει το πελατολόγιο της.

Οι ενέργειες που απαρτίζουν το SEO διακρίνονται σε On-Page, δηλαδή σε βελτιώσεις, αλλαγές και προσθήκες που γίνονται στην εταιρική ιστοσελίδα και σε Off-Page, δηλαδή σε βελτιώσεις, αλλαγές και προσθήκες που γίνονται στο ευρύτερο πλαίσιο της διαδικτυακής παρουσίας της επιχείρησης.

Οι On-Page ενέργειες περιλαμβάνουν ενδεικτικά:

  • Την έρευνα για την εύρεση των κατάλληλων λέξεων-κλειδιών που να αντιπροσωπεύουν το προσφερόμενο προϊόν ή την προσφερόμενη υπηρεσία, καθώς και τη σωστή τοποθέτησή τους στην εταιρική ιστοσελίδα.
  • Την βελτίωση της ευχρηστίας και του design της εταιρικής ιστοσελίδας, έτσι ώστε να είναι πιο φιλική προς το χρήστη. Αυτός είναι ένας παράγοντας που λαμβάνουν υπόψη οι μηχανές αναζήτησης.
  • Την ανάλυση του ανταγωνισμού και την αναγνώριση των καλών πρακτικών που εφαρμόζουν.

Οι Off-Page ενέργειες σχετίζονται με:

  • Την ευρύτερη διαδικτυακή παρουσία της επιχείρησης στα κοινωνικά δίκτυα, όπως το Facebook, το Twitter, το Youtube και το Instagram.
  • Διάφορα blogs και forums που ασχολούνται με τον ευρύτερο κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείται η επιχείρηση. Μάλιστα, στη σύγχρονη εποχή η μετάδοση διαφημιστικών μηνυμάτων από στόμα σε στόμα (Word of Mouth) είναι πιο ισχυρή από ποτέ.

«Πολύ ωραία και εύκολα ακούγονται όλα αυτά… Μάλλον τελικά θα πρέπει να εφαρμόσω κι εγώ  τις τεχνικές αυτές!»

Ωραία είναι σίγουρα… Εξάλλου, είναι μοναδική η ικανοποίηση που νιώθει κάθε επιχειρηματίας όταν βλέπει την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας του να αυξάνεται μέρα με τη μέρα και τις πωλήσεις του να παίρνουν την ανιούσα….! Εύκολα, όμως, δεν είναι. Η Google λαμβάνει υπόψη 200 (!) διαφορετικούς παράγοντες, οι οποίοι καθορίζουν, τελικά, την κατάταξη μίας ιστοσελίδας στα αποτελέσματά της. Εντυπωσιακός αριθμός, έτσι δεν είναι;

Χρειάζεται, λοιπόν, συστηματική προσπάθεια και βαθιά γνώση τόσο σε θεωρητικό, όσο και πρακτικό επίπεδο, καθώς και συνεχής παρακολούθηση του ανταγωνισμού. Γιατί μην ξεχνάτε ότι η επιτυχία της δικής σας επιχείρησης διαμορφώνεται σε μεγάλο βαθμό από την αποτυχία ή αστοχία κάποιας άλλης. Εφαρμόστε, λοιπόν, κι εσείς SEO στην ιστοσελίδα σας και ελάτε ένα βήμα πιο κοντά στην επιτυχία!

  • Datathon Vdesigns Ιστοσελιδες Eshop Κατασκευη

Οι τοπ 10 SEO τεχνικές για να πετύχεις καλύτερη κατάταξη στην Google!

Οι τοπ 10 SEO τεχνικές για να πετύχεις καλύτερη κατάταξη στην Google!

Το σωστό SEO θα κάνει μια ιστοσελίδα να ξεχωρίσει στις αναζητήσεις των μηχανών αναζήτησης και να καταταχθεί υψηλότερα. Μάθετε ποιοί είναι οι 10 σημαντικότεροι παράμετροι που λαμβάνει υπόψιν της η Google ώστε να σας κατατάξει στις πρώτες σελίδες της.

  1. Σημαντικό ρόλο διαδραματίζουν οι λέξεις-κλειδιά ή αλλιώς SEO focus keywords. Ένας επαγγελματίας SEO practitioner θα κάνει έρευνα, χρησιμοποιώντας τα SEO εργαλεία του, ώστε να εντοπίσει και να χρησιμοποιήσει τις σωστές λέξεις-κλειδιά στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας. Αυτές οι λέξεις-κλειδιά θα πρέπει να σχετίζονται με το αντικείμενο της ιστοσελίδας σας αλλά και τη δραστηριότητά σας. Αυτό θα βοηθήσει τον ιστότοπό σας να κατατάσσεται υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης για τις συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά.
  2. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας. Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο του ιστότοπού σας είναι καλογραμμένο και ευανάγνωστο αλλά και ότι περιέχει όλη την απαραίτητη πληροφορία που θα χρειαστεί κάποιος που θα αναζητήσει το σχετικό περιεχόμενο. Χρησιμοποιήστε επικεφαλίδες και υποτίτλους για να δομήσετε το περιεχόμενο και να το κάνετε πιο ελκυστικό οπτικά.
  3. Οι εικόνες που θα χρησιμοποιήσετε θα πρέπει να έχουν τα κατάλληλα alt tags, τα οποία θα παρέχουν μια σύντομη περιγραφή της απεικόνισης στην εικόνα, σημειώστε πως και σε αυτό το σημείο μπορείτε να εισάγετε τις λέξεις κλειδιά που επιθυμείτε να στοχεύσετε. Αυτό όχι μόνο θα βοηθήσει τους επισκέπτες με προβλήματα όρασης, αλλά θα βοηθήσει και τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας.
  4. Δημιουργήστε το sitemap της ιστοσελίδας σας. Ο χάρτης ιστότοπου ή αλλιώς sitemap, είναι ένα αρχείο (.xml) που παραθέτει μια δενδρική δομή όλων των σελίδων στον ιστότοπό σας. Το upload του sitemap στις μηχανές αναζήτησης, θα βοηθήσει ώστε να ανιχνεύετε ευκολότερα το περιεχόμενο αλλά και να ταξινομείται στις αναζητήσεις πιο αποτελεσματικά.
  5. Χρησιμοποιείτε εσωτερική διασύνδεση. Η εσωτερική διασύνδεση είναι ουσιαστικά η σύνδεση του περιεχομένου της ιστοσελίδας σας με άλλες σελίδες στον ιστότοπό σας, για παράδειγμα αναρωτηθήκατε ποτέ αν χρειάζεστε το SEO στην ιστοσελίδα σας; Η εσωτερική διασύνδεση, βοηθά τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν τη δομή του ιστότοπού σας και να βελτιώσουν έτσι την κατάταξή του.
  6. Χρήση εξωτερικής διασύνδεσης ή αλλιώς απόκτηση backlinks. Εκτός από την εσωτερική διασύνδεση, είναι πολύ σημαντικό να “χτίσετε” backlinks σε εξωτερικές σελίδες, ιδανικά σε υψηλότερη κατάταξη από εσάς τα οποία θα οδηγούν στην σελίδα σας. Για να το επιτύχετε αυτό θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με τους διαχειριστές άλλων ιστοσελίδων και να συμφωνήσετε τη δημιουργία των backlinks σας. Ακόμη, εισάγετε την ιστοσελίδα σας σε επαγγελματικούς οδηγούς και δημόσια διαδικτυακά κανάλια που σχετίζονται με το αντικείμενό σας. Αυτή η διαδικασία θα βελτιώσει την αξιοπιστία του ιστότοπού σας και θα συνδράμει σημαντικά στην κατάταξή του.
  7. Χρησιμοποιήστε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή αλλιώς Social Media. Η παρουσία σας σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα βελτιώσει κατά πολύ την προβολή του ιστότοπού σας αλλά και θα αυξήσει την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας. Λάβετε υπόψιν πως ο αλγόριθμος κατάταξης της Google δίνει σημαντική προτεραιότητα σε ιστοσελίδες που έχουν μεγάλη κίνηση στα Social Media.
  8. Μην αγνοήσετε το mobile design της ιστοσελίδας σας. Σημειώστε πως πλέον οι περισσότεροι επισκέπτες πραγματοποιούν την περιήγησή τους μέσω κινητών συσκευών, είναι σημαντικό επομένως να βεβαιωθείτε πως ο ιστότοπός σας είναι βελτιστοποιημένος για τις κινητές συσκευές.
  9. Χρησιμοποιήστε ετικέτες κεφαλίδας. Οι ετικέτες κεφαλίδας H1, H2, κ.λπ., βοηθούν στη δομή του περιεχομένου στον ιστότοπό σας και διευκολύνουν τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν την ιεραρχία του περιεχομένου σας.
  10. Χρησιμοποιήστε σύντομες διευθύνσεις URL που περιέχουν το βασικό σας keyword. Οι μηχανές αναζήτησης προτιμούν τα σύντομα και περιγραφικά URL. Φροντίστε να χρησιμοποιείτε λέξεις-κλειδιά στις διευθύνσεις URL σας και να τις διατηρείτε όσο το δυνατόν συντομότερες.

Στην VDesigns, παρέχουμε ολοκληρωμένα πακέτα υποστήριξης αλλά και φιλοξενίας ιστοσελίδων, όπως επίσης αναλαμβάνουμε το redesign και το optimization υπαρχόντων αλλά και νέων ιστοσελίδων, αν θέλετε να μάθετε περισσότερα μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας, μέσω της σελίδας επικοινωνίας.

Πρόσκληση στο DATATHON 2018

Είσαι φοιτητής;

Σε ενδιαφέρει να καινοτομήσεις για την πόλη σου;

Δήλωσε Συμμετοχή ! 

Περισσότερα…

Διακόπηκε πλέον η πρόσβαση στο Pirate Bay, Yify και λοιπών ιστοσελίδων

«Κατόπιν αιτήσεως της Εταιρείας προστασίας οπτικοακουστικών έργων (ΕΠΟΕ), η Επιτροπή για τη Διαδικτυακή Προσβολή Δικαιωμάτων Πνευματικής Ιδιοκτησίας (ΕΔΠΠΙ) υποχρέωσε τους ελληνικούς παρόχους διαδικτύου να διακόψουν την πρόσβαση σε 38 domain names ιστοσελίδων παράνομης προβολής και διανομής ταινιών, σειρών, υποτίτλων και λοιπού περιεχομένου, όπως τα γνωστά σε όλους Pirate Bay και Yify torrents.»

Περισσότερα…

Η νέα έκδοση του Chrome, o Chrome 68 είναι γεγονός

Ο Chrome 68 είναι εδώ!

Μαζί με αλλαγές….

Τον τελευταίο καιρό γίνεται πολύς λόγος για τον νέο Chrome 68 και τις αλλαγές που έρχονται μαζί του. 

Η πιο σημαντική; Μα φυσικά η αντιμετώπιση που θα έχουν από εδώ και πέρα οι HTTP ιστοσελίδες.

Περισσότερα…

Απαραίτητη η χρήση SSL στις ιστοσελίδες

«Το SSL (Secure Sockets Layer) πρόκειται για ένα πρωτόκολλο ασφαλείας που εγγυάται την ασφαλή επικοινωνία μεταξύ ενός web browser και του server. Στοχεύει στην παροχή ιδιωτικότητας και ακεραιότητας των δεδομένων μεταξύ των δύο επικοινωνούντων μερών. Αυτό συμβαίνει λόγω της συμμετρικής κρυπτογράφησης που πραγματοποιείται στα δεδομένα που μεταδίδονται.»

Περισσότερα…

Η δυνατότητα χρήσης του .ελ domain είναι γεγονός !

Κατόπιν δημοσίευσης  στην εφημερίδα της κυβερνήσεως από την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, έχει αλλάξει ο κανονισμός Διαχείρισης και Εκχώρησης Ονομάτων Χώρωv (domain names).

 Πλέον υπάρχει η δυνατότητα εκχώρησης και διαχείρισης των .ελ domains!

Περισσότερα…

Νέος Ιός στο Facebook – Πως θα απαλλαγείτε ;

«Πιθανότατα τον έχετε δει τις τελευταίες ημέρες με tag σε υποτιθέμενα video φίλων σας. Προσοχή μην πατήσετε τους συνδέσμους ! Ο ιός Commondatastorage Googleapis είναι ένας αρκετά νέος ιός. Πρόκειται για ένα trojan που μπορεί να προκαλέσει σημαντικά προβλήματα, είναι πιθανότατα πολύ προηγμένος και αν έχει προσβληθεί ο υπολογιστής σας θα ήταν συνετό να τον ξεφορτωθείτε το συντομότερο δυνατόν»

Περισσότερα…

General Data Protection Regulation (GDPR) – Τι είναι;

γράφει o Δ.Βαλιώτης – Web Designer & Web Developer

Ο κανονισμός γενικής προστασίας δεδομένων (GDPR), ο οποίος ισχύει από τις 25 Μαΐου 2018, δημιουργεί συνεπή κανόνες προστασίας δεδομένων σε ολόκληρη την Ευρώπη. Εφαρμόζεται σε όλες τις εταιρείες που επεξεργάζονται προσωπικά δεδομένα Ευρωπαίων πολιτών, ανεξάρτητα από το πού εδρεύει η εταιρεία.

Η επεξεργασία ορίζεται ευρέως και αναφέρεται σε οτιδήποτε σχετίζεται με προσωπικά δεδομένα, συμπεριλαμβανομένου του…

Περισσότερα…

Search Engine Optimization (SEO) – Τι είναι αυτό; Δεν το χρειάζομαι…!

γράφει η Β.Βαλαβοσίκη – Business Consultant & Marketing Manager

«Έφτιαξα την ιστοσελίδα της επιχείρησης μου και είμαι έτοιμος για μία δυναμική διαδικτυακή παρουσία. Είμαι πλήρως ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα και είμαι σίγουρος ότι ο πελάτης θα ενθουσιαστεί με την ευχρηστία, το design και τα προϊόντα που προσφέρω μόλις την επισκεφθεί.»

Μάλλον εννοείτε…. ΕΑΝ την επισκεφθεί!

Περισσότερα…

Γαλάζιοι επιχειρηματικοί ωκεανοί που περιμένουν να τους ανακαλύψετε!

γράφει η Β.Βαλαβοσίκη – Business Consultant & Marketing Manager

Στην εποχή που διανύουμε η διεθνής αγορά λειτουργεί υπό το καθεστώς σκληρού ανταγωνισμού σχεδόν σε όλους τους κλάδους και είναι ιδιαίτερα δύσκολη η ανατροπή των κανόνων του ανταγωνισμού, αφού το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς κατέχουν επιχειρήσεις με ισχυρό brand name και με εδραιωμένη θέση στην αγορά.

Περισσότερα…

Το ελληνικό επιχειρηματικό δαιμόνιο

γράφει η Β.Βαλαβοσίκη – Business Consultant & Marketing Manager

Γενικότερα, το κλίμα που διαμορφώνεται σχετικά με την επιχειρηματικότητα κατά τα τελευταία χρόνια είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικό. Η Ελλάδα φαίνεται ότι προσπαθεί να αφήσει πίσω της την κρίση και να προχωρήσει μπροστά προωθώντας νέες καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες και διεισδύοντας στην διεθνή αγορά.

Περισσότερα…

Go to Top