Άρθρα2023-01-03T01:35:27+00:00

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΜΑΣ

  • Datathon Vdesigns Ιστοσελιδες Eshop Κατασκευη

Το cloud hosting στη σημερινή εποχή και τα πλεονεκτήματά του!

Το cloud hosting στη σημερινή εποχή και τα πλεονεκτήματά του!

Το cloud hosting έχει κερδίσει γρήγορα δημοτικότητα τα τελευταία χρόνια λόγω των πολλών πλεονεκτημάτων του σε σχέση με τις παραδοσιακές επιλογές φιλοξενίας. Η φιλοξενία στο cloud είναι μια ευέλικτη, επεκτάσιμη και οικονομικά αποδοτική λύση που προσφέρει πολυάριθμα οφέλη για επιχειρήσεις όλων των μεγεθών. Σε αυτό το άρθρο, θα συζητήσουμε τα πλεονεκτήματα του cloud hosting και γιατί οι επιχειρήσεις θα πρέπει να εξετάσουν το ενδεχόμενο χρήσης του για τις ανάγκες φιλοξενίας τους.

Επεκτασιμότητα
Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του cloud hosting είναι η επεκτασιμότητα του. Με τις παραδοσιακές επιλογές φιλοξενίας, οι επιχειρήσεις πρέπει να εκτιμήσουν τις απαιτήσεις τους σε πόρους και να αγοράσουν ένα σταθερό χώρο στον διακομιστή, το οποίο μπορεί να οδηγήσει είτε σε σπατάλη πόρων είτε σε ελλείψεις πόρων. Με τη φιλοξενία στο cloud, οι επιχειρήσεις μπορούν εύκολα να αυξήσουν ή να μειώσουν τους πόρους τους ανάλογα με τις ανάγκες, με βάση τις αυξήσεις της επισκεψιμότητας, την ανάπτυξη της επιχείρησης ή τις εποχιακές διακυμάνσεις. Αυτό σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις μπορούν να προσαρμόσουν γρήγορα την ικανότητα φιλοξενίας τους για να ανταποκριθούν στη μεταβαλλόμενη ζήτηση, χωρίς να χρειάζεται να ανησυχούν για υπερβολικές πληρωμές για πόρους που δεν χρειάζονται ή για διακοπή λειτουργίας διακομιστή λόγω ελλείψεων πόρων.

Αξιοπιστία
Η φιλοξενία στο cloud είναι συνήθως πιο αξιόπιστη από τις παραδοσιακές επιλογές φιλοξενίας, επειδή χρησιμοποιεί πολλούς διακομιστές αντί για έναν μόνο διακομιστή. Σε περίπτωση που ένας διακομιστής αποτύχει, η κίνηση δρομολογείται αυτόματα σε άλλους διαθέσιμους διακομιστές, διασφαλίζοντας ότι ο ιστότοπος ή η εφαρμογή παραμένει online και προσβάσιμος στους χρήστες. Αυτό σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις μπορούν να απολαμβάνουν υψηλότερα ποσοστά χρόνου λειτουργίας και λιγότερο χρόνο διακοπής λειτουργίας, κάτι που μπορεί να μεταφραστεί σε αυξημένα έσοδα και βελτιωμένη ικανοποίηση των πελατών.

Ασφάλεια
Η φιλοξενία στο cloud είναι συχνά πιο ασφαλής από τις παραδοσιακές επιλογές φιλοξενίας, επειδή χρησιμοποιεί προηγμένα χαρακτηριστικά ασφαλείας, όπως τείχη προστασίας, συστήματα ανίχνευσης εισβολής και κρυπτογράφηση δεδομένων. Επιπλέον, οι πάροχοι φιλοξενίας cloud συνήθως προσφέρουν τακτικές ενημερώσεις ασφαλείας και ενημερώσεις κώδικα για την προστασία από αναδυόμενες απειλές. Με τη φιλοξενία στο cloud, οι επιχειρήσεις μπορούν να είναι σίγουρες ότι τα δεδομένα τους είναι ασφαλή και ασφαλή, ακόμη και σε περίπτωση επίθεσης στον κυβερνοχώρο ή παραβίασης δεδομένων.

Αποδοτική
Η φιλοξενία στο cloud είναι συνήθως πιο οικονομική από τις παραδοσιακές επιλογές φιλοξενίας, επειδή οι επιχειρήσεις πληρώνουν μόνο για τους πόρους που χρησιμοποιούν. Αυτό σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις μπορούν να αποφύγουν το υψηλό αρχικό κόστος που σχετίζεται με την αγορά και τη συντήρηση υλικού φυσικού διακομιστή. Επιπλέον, η φιλοξενία cloud εξαλείφει την ανάγκη για τις επιχειρήσεις να προσλαμβάνουν εξειδικευμένο προσωπικό πληροφορικής για τη διαχείριση και τη συντήρηση της υποδομής διακομιστών τους, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε σημαντική εξοικονόμηση κόστους με την πάροδο του χρόνου.

Ευελιξία
Η φιλοξενία στο cloud προσφέρει υψηλό βαθμό ευελιξίας, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να προσαρμόσουν τα περιβάλλοντα φιλοξενίας τους για να ανταποκρίνονται στις συγκεκριμένες ανάγκες τους. Οι πάροχοι φιλοξενίας cloud προσφέρουν συνήθως μια σειρά από προρυθμισμένα περιβάλλοντα διακομιστή και λειτουργικά συστήματα, καθώς και τη δυνατότητα προσαρμογής των διαμορφώσεων διακομιστή και των εγκαταστάσεων λογισμικού. Αυτό σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις μπορούν να επιλέξουν το περιβάλλον φιλοξενίας που ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες τους, είτε απαιτούν συγκεκριμένο λειτουργικό σύστημα, γλώσσα προγραμματισμού ή εφαρμογή λογισμικού.

Συμπερασματικά, η φιλοξενία cloud προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα σε σχέση με τις παραδοσιακές επιλογές φιλοξενίας. Παρέχει στις επιχειρήσεις επεκτασιμότητα, αξιοπιστία, ασφάλεια, οικονομική αποδοτικότητα και ευελιξία. Με τη φιλοξενία cloud, οι επιχειρήσεις μπορούν εύκολα να κλιμακώσουν τους πόρους τους προς τα πάνω ή προς τα κάτω, να απολαμβάνουν υψηλότερα ποσοστά χρόνου λειτουργίας και λιγότερο χρόνο διακοπής λειτουργίας, να είστε βέβαιοι ότι τα δεδομένα τους είναι ασφαλή και ασφαλή, να εξοικονομούν χρήματα σε κόστος υλικού και προσωπικού και να προσαρμόζουν τα περιβάλλοντα φιλοξενίας τους για να ανταποκρίνονται στις συγκεκριμένες ανάγκες τους . Ως εκ τούτου, οι επιχειρήσεις όλων των μεγεθών θα πρέπει να εξετάσουν τη φιλοξενία cloud ως μια βιώσιμη επιλογή για τις ανάγκες φιλοξενίας τους.

Στην VDesigns, παρέχουμε ολοκληρωμένα πακέτα υποστήριξης αλλά και φιλοξενίας ιστοσελίδων, όπως επίσης αναλαμβάνουμε το redesign και το optimization υπαρχόντων αλλά και νέων ιστοσελίδων, αν θέλετε να μάθετε περισσότερα μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας, μέσω της σελίδας επικοινωνίας.

  • Datathon Vdesigns Ιστοσελιδες Eshop Κατασκευη

Search Engine Optimization (SEO) – Τι είναι αυτό; Δεν το χρειάζομαι…!

Search Engine Optimization (SEO) – Τι είναι αυτό; Δεν το χρειάζομαι…!

«Έφτιαξα την ιστοσελίδα της επιχείρησης μου και είμαι έτοιμος για μία δυναμική διαδικτυακή παρουσία. Είμαι πλήρως ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα και είμαι σίγουρος ότι ο πελάτης θα ενθουσιαστεί με την ευχρηστία, το design και τα προϊόντα που προσφέρω μόλις την επισκεφθεί.»

Μάλλον εννοείτε…. ΕΑΝ την επισκεφθεί!

Ο μέσος καταναλωτής χρησιμοποιεί  συστηματικά τις μηχανές αναζήτησης για να συγκρίνει προϊόντα και υπηρεσίες τόσο σε επίπεδο τιμής, όσο και σε επίπεδο ποιότητας. Το πρώτο βήμα για μία επιτυχημένη ψηφιακή παρουσία είναι η δημιουργία της εταιρικής ιστοσελίδας. Ποιο είναι, όμως, το επόμενο βήμα;

Ο παγκόσμιος ιστός είναι αχανής και περιλαμβάνει εκατομμύρια ιστοσελίδες. Πολλές από αυτές παρέχουν παρόμοια και ανταγωνιστικά προϊόντα προς αυτά που παρέχει η επιχείρηση σας. Σκοπός σας είναι να ξεχωρίσετε. Και με τις σωστές κινήσεις θα ξεχωρίσετε!

Η θέση στην οποία προβάλλεται η ιστοσελίδα σας στις μηχανές αναζήτησης παίζει καθοριστικό ρόλο για την επισκεψιμότητά της. Πώς θα βρει ένας καταναλωτής την ιστοσελίδα σας εάν εκείνη εμφανίζεται στην 12η σελίδα αποτελεσμάτων του Google; Θα εισάγει στην μπάρα αναζήτησης τις λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με το προϊόν ή την υπηρεσία που αναζητεί, θα ανοίξει πέντε, το πολύ δέκα ιστοσελίδες από τα αποτελέσματα που θα εμφανιστούν, θα τα συγκρίνει και θα επιλέξει το προϊόν που τον ικανοποιεί. Το αποτέλεσμα είναι ότι, πολύ πιθανόν, να μην επισκεφθεί την ιστοσελίδα σας και να προβεί σε κάποια αγορά από έναν ανταγωνιστή. Έτσι, όχι μόνο δεν αποκτάτε καινούριους πελάτες, αλλά ταυτόχρονα τους «χαρίζετε» άνευ όρων στους ανταγωνιστές σας, ακόμη και εάν το προϊόν που παρέχετε εσείς συγκριτικά υπερέχει.

Η λύση βρίσκεται στη βελτιστοποίηση της θέσης που εμφανίζεται η ιστοσελίδα σας στις μηχανές αναζήτησης, δηλαδή στην τεχνική που ονομάζεται Search Engine Optimization (SEO).

«Τελικά με ενδιαφέρει… Πείτε μου περισσότερα παρακαλώ….!»

Η τεχνική Search Engine Optimization (SEO) αποτελείται από ένα σύνολο ενεργειών που στόχο έχουν τη βελτίωση της θέσης της ιστοσελίδας σας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης και ιδανικά την επίτευξη υψηλών κατατάξεων. Κάθε επιχείρηση στοχεύει στην εμφάνισή της στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων, έτσι ώστε να γίνει γνωστή και κατ’ επέκταση να διευρύνει το πελατολόγιο της.

Οι ενέργειες που απαρτίζουν το SEO διακρίνονται σε On-Page, δηλαδή σε βελτιώσεις, αλλαγές και προσθήκες που γίνονται στην εταιρική ιστοσελίδα και σε Off-Page, δηλαδή σε βελτιώσεις, αλλαγές και προσθήκες που γίνονται στο ευρύτερο πλαίσιο της διαδικτυακής παρουσίας της επιχείρησης.

Οι On-Page ενέργειες περιλαμβάνουν ενδεικτικά:

  • Την έρευνα για την εύρεση των κατάλληλων λέξεων-κλειδιών που να αντιπροσωπεύουν το προσφερόμενο προϊόν ή την προσφερόμενη υπηρεσία, καθώς και τη σωστή τοποθέτησή τους στην εταιρική ιστοσελίδα.
  • Την βελτίωση της ευχρηστίας και του design της εταιρικής ιστοσελίδας, έτσι ώστε να είναι πιο φιλική προς το χρήστη. Αυτός είναι ένας παράγοντας που λαμβάνουν υπόψη οι μηχανές αναζήτησης.
  • Την ανάλυση του ανταγωνισμού και την αναγνώριση των καλών πρακτικών που εφαρμόζουν.

Οι Off-Page ενέργειες σχετίζονται με:

  • Την ευρύτερη διαδικτυακή παρουσία της επιχείρησης στα κοινωνικά δίκτυα, όπως το Facebook, το Twitter, το Youtube και το Instagram.
  • Διάφορα blogs και forums που ασχολούνται με τον ευρύτερο κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείται η επιχείρηση. Μάλιστα, στη σύγχρονη εποχή η μετάδοση διαφημιστικών μηνυμάτων από στόμα σε στόμα (Word of Mouth) είναι πιο ισχυρή από ποτέ.

«Πολύ ωραία και εύκολα ακούγονται όλα αυτά… Μάλλον τελικά θα πρέπει να εφαρμόσω κι εγώ  τις τεχνικές αυτές!»

Ωραία είναι σίγουρα… Εξάλλου, είναι μοναδική η ικανοποίηση που νιώθει κάθε επιχειρηματίας όταν βλέπει την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας του να αυξάνεται μέρα με τη μέρα και τις πωλήσεις του να παίρνουν την ανιούσα….! Εύκολα, όμως, δεν είναι. Η Google λαμβάνει υπόψη 200 (!) διαφορετικούς παράγοντες, οι οποίοι καθορίζουν, τελικά, την κατάταξη μίας ιστοσελίδας στα αποτελέσματά της. Εντυπωσιακός αριθμός, έτσι δεν είναι;

Χρειάζεται, λοιπόν, συστηματική προσπάθεια και βαθιά γνώση τόσο σε θεωρητικό, όσο και πρακτικό επίπεδο, καθώς και συνεχής παρακολούθηση του ανταγωνισμού. Γιατί μην ξεχνάτε ότι η επιτυχία της δικής σας επιχείρησης διαμορφώνεται σε μεγάλο βαθμό από την αποτυχία ή αστοχία κάποιας άλλης. Εφαρμόστε, λοιπόν, κι εσείς SEO στην ιστοσελίδα σας και ελάτε ένα βήμα πιο κοντά στην επιτυχία!

Πρόσκληση στο DATATHON 2018

Είσαι φοιτητής;

Σε ενδιαφέρει να καινοτομήσεις για την πόλη σου;

Δήλωσε Συμμετοχή ! 

Περισσότερα…

Διακόπηκε πλέον η πρόσβαση στο Pirate Bay, Yify και λοιπών ιστοσελίδων

«Κατόπιν αιτήσεως της Εταιρείας προστασίας οπτικοακουστικών έργων (ΕΠΟΕ), η Επιτροπή για τη Διαδικτυακή Προσβολή Δικαιωμάτων Πνευματικής Ιδιοκτησίας (ΕΔΠΠΙ) υποχρέωσε τους ελληνικούς παρόχους διαδικτύου να διακόψουν την πρόσβαση σε 38 domain names ιστοσελίδων παράνομης προβολής και διανομής ταινιών, σειρών, υποτίτλων και λοιπού περιεχομένου, όπως τα γνωστά σε όλους Pirate Bay και Yify torrents.»

Περισσότερα…

Η νέα έκδοση του Chrome, o Chrome 68 είναι γεγονός

Ο Chrome 68 είναι εδώ!

Μαζί με αλλαγές….

Τον τελευταίο καιρό γίνεται πολύς λόγος για τον νέο Chrome 68 και τις αλλαγές που έρχονται μαζί του. 

Η πιο σημαντική; Μα φυσικά η αντιμετώπιση που θα έχουν από εδώ και πέρα οι HTTP ιστοσελίδες.

Περισσότερα…

Απαραίτητη η χρήση SSL στις ιστοσελίδες

«Το SSL (Secure Sockets Layer) πρόκειται για ένα πρωτόκολλο ασφαλείας που εγγυάται την ασφαλή επικοινωνία μεταξύ ενός web browser και του server. Στοχεύει στην παροχή ιδιωτικότητας και ακεραιότητας των δεδομένων μεταξύ των δύο επικοινωνούντων μερών. Αυτό συμβαίνει λόγω της συμμετρικής κρυπτογράφησης που πραγματοποιείται στα δεδομένα που μεταδίδονται.»

Περισσότερα…

Η δυνατότητα χρήσης του .ελ domain είναι γεγονός !

Κατόπιν δημοσίευσης  στην εφημερίδα της κυβερνήσεως από την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, έχει αλλάξει ο κανονισμός Διαχείρισης και Εκχώρησης Ονομάτων Χώρωv (domain names).

 Πλέον υπάρχει η δυνατότητα εκχώρησης και διαχείρισης των .ελ domains!

Περισσότερα…

Νέος Ιός στο Facebook – Πως θα απαλλαγείτε ;

«Πιθανότατα τον έχετε δει τις τελευταίες ημέρες με tag σε υποτιθέμενα video φίλων σας. Προσοχή μην πατήσετε τους συνδέσμους ! Ο ιός Commondatastorage Googleapis είναι ένας αρκετά νέος ιός. Πρόκειται για ένα trojan που μπορεί να προκαλέσει σημαντικά προβλήματα, είναι πιθανότατα πολύ προηγμένος και αν έχει προσβληθεί ο υπολογιστής σας θα ήταν συνετό να τον ξεφορτωθείτε το συντομότερο δυνατόν»

Περισσότερα…

General Data Protection Regulation (GDPR) – Τι είναι;

γράφει o Δ.Βαλιώτης – Web Designer & Web Developer

Ο κανονισμός γενικής προστασίας δεδομένων (GDPR), ο οποίος ισχύει από τις 25 Μαΐου 2018, δημιουργεί συνεπή κανόνες προστασίας δεδομένων σε ολόκληρη την Ευρώπη. Εφαρμόζεται σε όλες τις εταιρείες που επεξεργάζονται προσωπικά δεδομένα Ευρωπαίων πολιτών, ανεξάρτητα από το πού εδρεύει η εταιρεία.

Η επεξεργασία ορίζεται ευρέως και αναφέρεται σε οτιδήποτε σχετίζεται με προσωπικά δεδομένα, συμπεριλαμβανομένου του…

Περισσότερα…

Search Engine Optimization (SEO) – Τι είναι αυτό; Δεν το χρειάζομαι…!

γράφει η Β.Βαλαβοσίκη – Business Consultant & Marketing Manager

«Έφτιαξα την ιστοσελίδα της επιχείρησης μου και είμαι έτοιμος για μία δυναμική διαδικτυακή παρουσία. Είμαι πλήρως ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα και είμαι σίγουρος ότι ο πελάτης θα ενθουσιαστεί με την ευχρηστία, το design και τα προϊόντα που προσφέρω μόλις την επισκεφθεί.»

Μάλλον εννοείτε…. ΕΑΝ την επισκεφθεί!

Περισσότερα…

Γαλάζιοι επιχειρηματικοί ωκεανοί που περιμένουν να τους ανακαλύψετε!

γράφει η Β.Βαλαβοσίκη – Business Consultant & Marketing Manager

Στην εποχή που διανύουμε η διεθνής αγορά λειτουργεί υπό το καθεστώς σκληρού ανταγωνισμού σχεδόν σε όλους τους κλάδους και είναι ιδιαίτερα δύσκολη η ανατροπή των κανόνων του ανταγωνισμού, αφού το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς κατέχουν επιχειρήσεις με ισχυρό brand name και με εδραιωμένη θέση στην αγορά.

Περισσότερα…

Το ελληνικό επιχειρηματικό δαιμόνιο

γράφει η Β.Βαλαβοσίκη – Business Consultant & Marketing Manager

Γενικότερα, το κλίμα που διαμορφώνεται σχετικά με την επιχειρηματικότητα κατά τα τελευταία χρόνια είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικό. Η Ελλάδα φαίνεται ότι προσπαθεί να αφήσει πίσω της την κρίση και να προχωρήσει μπροστά προωθώντας νέες καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες και διεισδύοντας στην διεθνή αγορά.

Περισσότερα…

Go to Top